Dve zrkadlá. Spoločenská komunikácia. Manipulácia a propaganda. Akčné servírovanie. Verejná mienka a voľby. Zákulisie manipulácie. O mediálnej realite a jej vplyve na ľudí. Globalizácia-masmédiá-internet. Kybernetická komunikácia. Náboženstvo a náboženský obsah masmédií. Novinárstvo bez manipulácie. Verejnoprávne masmédiá a spoločenské väzby. Masmédiá v mravnom kontexte. Film-ilúzia reality. Televízna manipulácia. Televízne programy v časoch predvolebnej kampane.
Vydavateľ: | Typi Universitatis Tyrnaviensis a VEDA, vydavateľstvo SAV |
Rok vydania: | 2003 |
Počet strán: | 178 |
Jazyk: | slovenský |
Väzba: | viazaná väzba (pevná) |
Stav: | nová |
© 2018. Všetky práva vyhradené. Vytvorené didesign.sk